Saç diplerindeki yağ salgılayan bezlerin fazla yağ salgılaması, çıkan yağın havayla temas etmesiyle okside olması bu kokuyu oluşturuyor. Bi çözümü yokmus ama sen sacini iyi durulamaya bak soguk suyla dene en son cikarken birde sampuan arastir canim benim