Eyani bilnazo68o Allah razı olsun, birinci kızım ile oğlum arasında 4 yaş var, şimdiki bebeğim ile oğlumun arasında 9 yaş var arası biraz uzadı 🙊🙈 Rabbim sizide hayırla zamanında kavuştursun inşaAllah, sizin kaçıncı bebeğiniz?
Kedilendiniz Pembe_duslerr ben de 35 i bitiriyorum hayırlısıyla uyku hali bana da çöktü gün içerisinde fırsat buldukça uyuyorum heyecan merak korku tüm duygular yoğunlaşmaya başladı hayırlısıyla kucaklarımıza alalım inşallah 😻
Eyani bilnazo68o MaşaAllah Rabbim hayırlı ömürler versin, Evet normal oldu ikisi, bakalım bu yavrum nasıl olacak, sağlıkla gelsinlerde doğum şekli önemli değil
aslanreis Aysobaciniz ben daha gidip eksiklerini alıp yıkayıp ütülicem 34 haftalıgız bu gidisle cocukla gitcem eksikleri almaya 😂
Pembe_duslerr Aysobaciniz gerçekten öyle özellikle gecelerş perişan haldeyim nasıl terliyorum uyuyamıyorum hiç😢
anneadayii42 Pembe_duslerr çantam hazir bebek kiyafetlerini yıkadım utuledim yavas yavas yaptim battaniyeleri yıkadım utuledim kendi esyalarimi ayni şekilde yerleştirdim bugünde eksiklerimi aldim onlari yıkayıp kurutunca hallolacak inşallah 34+5 iz şuan bi gece rahat uyuyamiyorum donemiyorum sicak oluyor vs. bel agrim oluyor. hepsi hayırlısıyla gelsin inşallah saglikla kavuşalim💮💮
Pembe_duslerr anneadayii42 süper vali bitmiş 🤩 bende bugğn hazırlicam inşallah 🙏 hayırlısı ile gelsinler
Fatmaaaks Pembe_duslerr bende 37 haftaya gireceğim artık ve 2 haftadır böyle bir ağrı var bende doğuracak heralde diyordum hala doğurmadım 😂😂
Aysobaciniz Pembe_duslerr yaa demi son zamanlarda bende aşırı terlemeye başladım gribim acaba ondan mı dedim ama başka bi terleme bu 😰