Pembe_duslerr Eyani ay şükür temzliği bu hafta hallettim bi abla ayarladım can kapı heryer temizlendi.Bir valiz kaldı onuda hazırlicam inşallah üşeniyorum ya 🙈🤩
Pembe_duslerr Esmaucar18 dikkat edin aman akşamları yürüyün inşallah bende başliyim bu hafta artık cok az kaldı.İlk dogumum biraz zor oldu normal oldu bunda hemencik dogurmak istiyorum ya 😊
Shn16 Pembe_duslerr yaa saglıkla gelsin cok az kalmıs 😊💜 bebişler hic belli olmuyor erkendende gelebiliyorlar ama en güzel zamanda gelsinler🙏 benm 19 eylül 26 eylül arasında sezeryan olacak günü netleşmedi henüz kan sulandırıcı kullanıyorum ilk gebeligimde kalp durması sonucu kayıp yasamıstım. İgne kullandgm için normal dogums cok sıcak bakmıyor doktorum cok kanamam olur diye. Hayırlısı bakalım bendede sanırım o cesaret yokmus 🙈 gerci sezeryan için bile düşündükce stres oluyorum 😬 sizin ilk dogum nasıl gercekleşti tecrübelisinz 😊
Pembe_duslerr Shn16 Allah saglıkla kavustursun hrpimizinkini 🙏 Ah hiç sormayın biraz zorlu bir dogum oldu vakumla fln çekildi cocugum ama sonrası muhteşem 🤩 unutulup gidiyor herşey şu an yine normal dogum görünüyor herşeyin hayırlısı hakkımızda cok heyecan basıyor artık beni🥰
hilal20gcm Shn16 bende kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum bu 3. Gebeliğim ilk 2 bebeğimi kaybettim doktoruma sordum normal doğumu iğne kullanmamdan dolayı bir sıkıntı olur mu dedim hayır dedi ama ben zaten ölü doğumdan sonra çok korkuyorum normal doğumdan o yüzden sezaryen istedim nasipse bizim de eylül sonu sezaryen olacak
Emsare Benim iki gündür çok kasılmam var ya düzensiz yalancı sancı ama sürekli olup kayboluyor. Siyatik sinirime baskı var zor kalkıyorum yataktan da 35+3 inşallah bekler en azından 37 38 görürüz.
Pembe_duslerr Emsare ya benimde sanki eli ayagı alttan cıkacak gbi bir anda bir baskı olusuyor korkuyorum erkenden gelecek diye 🙂 inşallah günlerini beklerler en azından 37-38i 🙏
aiseerol Pembe_duslerr 36+5 haftalık ve son 23 gün nasipse💕 iki gecedir yalancı sancılarım var ama elhamdülillah iyiyim. Herşeyimiz hazır sağlıkla kavuşmayı bekliyoruz 🤗
aiseerol Haticecakirr Birebir aynı şeyleri almışız 🤭 sanki ben yazmışım gibi olmuş. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah 🤗
Shn16 hilal20gcm aah bendede var ay ni korkular hislerini cok iyi anliyorum😔 normal dogum icin onden kesmemiz gerekir igneyi oda risk kesmezsek sen cok kanarsn ben onermem dedi doktorum. Benimde zaten o stresi yuregim kaldirmaz diye direk tamam dedim. Onemli olan saglikla gelmeleri nasil geldiklerinin hic bi onemi yok benm icin ister normal ister ameliyt olsun. Sizde nasil stressiz olacaksanz o sekilde dogumunuzu gerceklestirin kac haftaliksinz bu arada
bilnazo68o Eyani sizinle aynı günümüz ama ben ayı doldurcağını sanmıyorum erken bekliyorum. İlk bebek mi🌼
Eyani bilnazo68o Ayy çok sevindim, benim 3. Olacak nasip olursa, ama birinci kadar heyecan var, sizin sezaryenmi olacak niye erken dediniz? İnşaAllah zamanında olur
bilnazo68o Eyani yok normal doğum ama erken riski var 31 de ciğer geliştirici olduk bekliyoruz. Valla iki gündür bel ağrım var ne olacak bakalım. Bende çok heyecanlıyım ilk gibi 🤗 sizinde 3. Mü maşallah normal mi doğum. Aralarında kaç yaş var
Eyani bilnazo68o Allah razı olsun, birinci kızım ile oğlum arasında 4 yaş var, şimdiki bebeğim ile oğlumun arasında 9 yaş var arası biraz uzadı 🙊🙈 Rabbim sizide hayırla zamanında kavuştursun inşaAllah, sizin kaçıncı bebeğiniz?