Merhaba güzel annelerim 🌺
Size biraz zorlu sezeryan doğum hikayemi anlatıcam.
Öncelikle istanbulda yaşıyorum özel hastanede kontrollerimi yaptırıyordum ama doğum olarak da zeynep kamil hastanesini tercih ettim.
40+5 😁 gece eşim sen bu gece de doğuramazsın diyip soğuk esprisini yapıp yatmıştı. Annemle eşim resmen gözümün içine bakıyordu. 😂 doğursada bebek sevsek diye sanki ben çıkartmıyorum çocuğu gibi bana yükleniyorlar 😁 benim suçum ne 😂 neyse bende yattım ama ben bub40+5 e kadar hiç adet sancısı çekmedim bana doğum yapacağını kesinlikle anlarsın sancısı farklı belli ediyor kendisini demişlerdi bu omuydu 😂🤔 hafif hafif adet sancıları belimden karnıma doğru 7 dakika da bir giriyordu ama ben kitlenip kalıyordum. Az daha sabredeyim belki çoğalır dedim ama aynı düzlükte ilerliyordu eşimi kaldırdım bende tuhaf sancılar var ben doğurucam dedim 😁 adam hiç şaşırmadı ve 2 saniye içinde geri uyudu sonra bende kafasına yastık geçirdim bu kez gerçekten geliyor diye 😁 ama çok korktum ya yalancıysa ? 😂 eşim beni mafeder mafeder 😂😂
Kalktık hastaneye gittik gece saat 4 de yakınımızda olsn bir devlete gittik eger açılma vs varsa hemen zeynep kâmile gidecektik. Anam bide demesin mi doktor açılman yok nstde sancın yok 😣 ama ben kuvvetli sancılar çekiyordum nst de çıkmadı🤔 bizi geri eve gönderdiler. Sancı hala çok çekiyorum gözlerimden yaşlar geliyor her vurduğunda o derece şiddetli. Eve geldik annemle eşim uyudu geri ama ben uyuyamıyorum kıvranıyorum geri kaldırdım herkesi e ama napim 😂 hadi bide sürekli göründüğüm özel deki Doktora gidelim dedim mesaj attık 9 da nst ye bağlan orda olucam hemen diye geri dönüş yapti doktorum . gittik nstde cok yüksek sancılarım çıktı. Sonra alttan baktı kiiiiiiiiii 3 cm açılmam olmuş ay nasıl şaşırdım. 😂 bizim yatışımızı yapacaktı ama biz bazi sebeplerden dolayı devlete gideceğimizi belirttik ve çok anlayışla karşıladı 🤭 gittik zeynep kâmile allahim orda da 3 cm açılma ama nst de hiç sancım yoktu 😕
Bundan sonrasi benim icin cok cok Zor geçti.
4 saat icinde dolan gel dediler dolaniyorum ediyorum ama bi dolaniyorum 5 dakika disarda sancimi cekiyorum bagira bagira çünkü çok yuuksekti bi yandan da migdem bulaniyo 😥 neyse 4 saat oldu geri geldim açıklığım hala aynı. Nstde sancı yok nstde sancim ciksa direk yatis yapacaklar ama yok geri git 2 saat sonra gel dediler 🤔 artık eşim sinirlenmeye başladı sancılarmi gördükçe dayanamaz oldu . hadi gel ozele gidelim dedi ilk basta kabul etmedim çünkü borç bulacaktı sonradan ben iyice kötüleşince gittik geri baktılar orda açılma 4 cm olmuş yatisim yapildi dogumhaneye gittik annem de yanimda nst de duzenli sancilsrim vardi doktorum suni sancı verelim dedi verdiler ama o surec çok zordu o suni sancinin allah belasını versin 😂 yıktı beni dağ gibi kadını🤣 anneme yalvarmaya basladim psikolojm bozuldu ben bidaha çocuk dogurmuycam 😂 nerden cikicak bu çocuk bu suniyi kesin demeye başladım. 4 saat suni yedim 😮 ama açılma ilerlemesi yok .
Artik acıdan kekeme konuşmaya başladım ellerim falan morardı. Hemen sezeryan istedim. Esinle konuş hemen alalim dediler esim geldi o halimi gorunce hemen alin dedi
Yaptırdılar sedyeye ameliyathaneye gidiyorum ama orasi nasil soğuk anlatamam 😁 buz gibi bi yandan hala kekemeliyorum bbuuu bu bubububu buuzzzz diyorum 😁🤔 üsüsüstümeee birşey atin falan 😁 neyse ben o ara zaten uyumusum genel oldu sezeryan bana 2 dakika gibi geldi sanki gözlerimi açtım ama nasıl ağlıyorum niyeyse ağlama hissi geldi kızım nerde iyimi diyorum bana diyorlar ki çok güzel sarışın bir kızın oldu simdi babasinin yanında . ay hala ağlıyorum😂 diyorum ki niye ağlıyorum onlarda olur öyle bazen diyorlar 😁 tam uyanamadim aslinda gozlerimi çok zor açtım beni odaya aldilar 😁 Kızımla babasi geldiler odaya eşim ağlamış baya 😭😍 belli etmedi ama baya baya anladım 😁🤣 suan 11 günlük olduk☺ size taze anneden bir iki tavsiye vermek istiyorum ☺
*kızlar kesinlikle gümüş kapak alın okadar rahatki ☺ göğsüm yara olmuştu onu kullandım geçti ☺
- suni sancidan asla korkmayın herkesin bünyesi farklı bende işe yaramadı sadece ☺
- depent tavsiyemdir okadar rahat ettirdi ki beni 😊
- sezercik olanlar sakın korkmayın ikinci günde ayaktaydım. Şuan ise her işimi yapıyorum☺
- sezeryan bantları alın duş için ( tabi benim hastanem cikarken bant takmıştı☺) takmayan olursa alın goguslerinzie iyice süt inmesi için tabi benim sütüm hemen gelmişti ilk emişte ☺
- ilk emişte demişken lütfen göğsünüzün siyah yerini vermeye çalışın bebeğe ucunu verirseniz yara oluyor. Bize gelen hemsire bunu belirtmeyip hemen ucunu verdirmişti 😒😒 siz siz olun ona kesinlikle dikkat edin ☺
- yiyeceklerinize içeceklerinize dikkat edin saglicakla kalin ☺