Minnakkurabiyeveannesi27 cnntylmz gozunaydin canım rabbim kat kat yükselmeyi ve bebişini görmeyi nasip etsin
Kucukkuzu cnntylmz https://www.hizliresim.com/c3b6d45 canım benimde 10. Günüm inşallah çatlatma iğnesi etkisi değildir salı kan vercem
cnntylmz Kucukkuzu insalah canim bnde bugun verdim 100 cikti yükselmis guzel haberler alirsin insallah🥰
EsrSvm cnntylmz Canım gözünaydın tekrar değerlerin artmış az önce gördüm ☺️ Sende adet sancısı gibi ağrılar oluyor muydu ? Benim bugün 12. Gün biraz biraz var sanki sancılar
Kucukkuzu cnntylmz verdim canım çok şükür pozitif benim serüven şimdi başlıyor birsürü ilaç iğne tekrar sağlıksız bi gebelik olmasın diye dualara talibim
cnntylmz EsrSvm cok sagol canim benim. Evet benim kasık agrim ilk bastan beri vardi. Insallah güzel haberler alirsin sende 🤲❤
Omay0707 Kucukkuzu yaa allahım sağlıkla kucagına almayı nasip etsin testin resmine bakabilirmiyim ve beta sonucun kaç canım
cnntylmz Kucukkuzu gozunaydin canim Rabbim sagsalim kucagimiza almayi nasip eder. Bnde vu 3.gebeligim digerlerinin kalbi durdu falan pihtilasma ignesine basladim yorucu islemler Rabbim yardimetsin
Kucukkuzu EsrSvm sağol canım benim Allah razı olsun darısı isteyen herkese bugün 12. Günüm kanı bugün verdim