cnntylmz [url=https://www.hizliresim.com/b82oct2][img]https://i.hizliresim.com/b82oct2.jpg[/img][/url] Asilamanin 11.günü var mi 🤲
Tubiikkoo cnntylmz var gibi duruyor canım kan ver çıkar büyük ihtimalle inşallah hayırlısıyla alırsın güzel haberi 🤗
Minnakkurabiyeveannesi27 cnntylmz hayırlı olsun kuzum var bence kan testi ver bir beta HCG hormonuna baktır rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin
Ayseee4238 cnntylmz ayh var gibi duruyor hemen kan tahlili ver canım 2gun arayla artış olacakmi baktır bende aşılama ile gebe kaldım doktorum bana o şekilde yaptirtti. Hadi ins vardır kendim ilk gebe olduğumu öğrenmiş gibi heyecanlandım 😄🤗
EsrSvm cnntylmz Kuzum baya net çıkmış ,🥰 Ama hemen kan verme 2-3 gün geçsin en azından çatlatma iğnesi in etkisi tamamen bitsin ❤️
cnntylmz Ayseee4238 ah canim cok sagol ❤bu benim 3.gebeligim ama kalbi durdu sürekli insallah sagsalim kucagima alirim ❤❤❤
Tubiikkoo cnntylmz e hadi hayırlı olsun canım Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗
Minnakkurabiyeveannesi27 cnntylmz gozunaydin canım rabbim kat kat yükselmeyi ve bebişini görmeyi nasip etsin