Cgdeem7 biberon verme ! Sana bunu ilk bebeğini biberonla beslemiş birisi olarak söylüyorum sütün gelmezse şırınga kullan eds yöntemi yap kaşıkla ver sütün gelene kadar ama inşallah gelir. Ha illa alacağım diyorsan ben şuan lansinoh kullanıyorum hatta doğduğundan beri fakat bi ara baya bi gaz sıkıntısı çekmiştik Tomme tippe hayatımızı kurtarmıştı resmen gaza birtek o iyi gelmişti gaz aparatlı olduğu için . Şimdi ikinci bebeğimde kullanmayacağım inşallah Allah nasip ederse yani. İnşallah bol bol emzirin