Babyoxxo Benim ilk gebeligimde kanamam olmuştu hatta tecrubesiz oldugum icin onu adet kanamasi zannedip hamile oldugumu çok geç ogrendim ama erkek miydi kiz miydi bilmiyorum daha sonra gebeligi sonlandirmak zorunda kaldigimiz için ogrenemedim şu an 35 haftaliğim kizim olacak ama kanamam hic olmadi