Ben 20 haftalıkken mutasyonluya yakalandım ve ağır gecırdım yemek yıyemedım ateş kusma ıhsal nefes darlığı ıle beraber ve sadece 4 gün evde durabıldım sonrasında nefes darlığı yüzünden hastaneye gıttım ve solunumumum çok az olduğunu soyledı ve hastaneye yattım ıyıkıde gıtmısım yatmışım çabuk atlatamazdım kan sulandırıcı ve parol serumlarla atlattım çok şükür bebeğimde sağlıklı çok şükür hıc bırsyımız yok Eylül sonu gıbı Rabbım nasıp ederse bebişimizi elimize alıcaz işallah.Sızede geçmiş olsun atlatırsınız işallah.😊