7 +3 deyim bende covid oldum 5 gün grip şeklinde gezdim başıma güneş gecti diye aldırış etmedim acile gidince kan tahlili felan aldılar beyaz kürem düşük cıktı doktoruma gittim covidden düşmüş olabilir test ver dedi ve pozitif hiç bişey canım istemiyor Sudan o kadar tiksindimki midem aşırı derece ağrıyor 😓 umarım bebişlere bişey olmadan atlatırız