16+5 te 4 defa pıt pıt diye bişey hissettim sanki böyle kalp atışı gibiydi hani çok koşarsın ya da korkarsın da kalbin güçlü atar hissedersin ya tam da öyle ☺️ Bir de birikme oluyordu toplanıyordu bir kenarıya sertleşiyordu şimdi 20+3üm daha net hissediyorum 😍 Tez vakitte nasip ettin hissetmeyi bekleyen annelere Dipnot: Erkek bebişi olacak anneler erken hissedermiş ben öyle duydum ve benimki de erkek ☺️💙