15+ dayken hafif seğirme gibi iki üç günde bir hissediyodum emin olamıyodum. İki gün önce 17+2 ken elim karnımdayken önce kayma gibi bi his sonra tekme hissettim iki gündür arada dışarıdan elimle hissedilicek kadar tekmeler atmaya başladı. Bi başlayınca defalarca tekme atıyo çok değişik bi his 🥰