Sellinn Sedaaaa2 bendede var ki normalde yoktu ogluma hamikeykende olmamıştı ama bu gebeligimde benimde ayni kimle konussam sakin alma diyor dogumdan sonra döküluyormus
Talyaninannesi Bende de var. Hem de aşırı şekilde. Doktor çok normal dedi. Sakın alma doğumdan sonra dökülecek dedi. Tabi kendi göbeğime bakamıyorum o ayrı. 39. Haftaya vardım sayılır. İyi dayandım valla bu zamana kadar 😄
Semy Sedaaaa2 alıyorum malesef. Kı öyle kıllı tüylü bi insan da değilim eşim bile bebek tenliö diye severdi hep ne güzel cildin var derdi ama göbekte cıkıyor hamilelikten beri 😪
Sedaaaa2 Semy uf he ya bende ne güzeldm valla sımdıde gelmıs dıo bebek tüy yonunden bana cekse dio nıe dıom e hatun göbegıne bak dıo sanki ben keyıften tüylendım
merakliblog Sedaaaa2 ben jiletliyorum. Sarı sarı tüylerim var yıllardır jiletliyorum bi zararını görmedim😂
Hiraumut Sedaaaa2 Bende de biraz olmuş tüylenme ama hiç utanmıyorum valla. Sende utanma niye utanıyorum ki?
Sedaaaa2 Hiraumut ya ne bilim aşıyor tüy bi de hanı sonucta bayanız kolumuza kadar alıyoruz heryerimiz pürüzsüz gidiyoruz gobegi bi aç tüycükler orda 😂😂
frambuaz Sedaaaa2 doğumdan sonra dökülüyor canım sakın alma tüylenme oluyor zaten hatta cok cabuk çıkıyordur tüylerin hormonlardan dolayı ama sakın alma dökülecektır dogum sonrasında