[silindi] Sedaaaa2 utanma canım yaa gebelikte bu cok yaygın onlar da biliyor hem bebegin saglıgıyla ilgilendikleri için o an onu görmüyolar bence umurlarında olmaz ☺️ bende sadece doktor bakarken rahatım kendim bile bakasım gelmiyor göbeğime😆
Sema2019 Sedaaaa2 bende temiz gitmeye calisiyorm ama ister istemez gerilediği için artık delikler temz olsa da belirgin oluyor ve cok utanç verici 😔🤕
ozdenonay Sedaaaa2 utanmayın bu çok normal bir durum bende de tüylenme oldu doktorunuzda elbet normal olduğunu biliyor daha sonra geçiyormuş ben sormuştum. Ama kendinizi iyi hissetmiyorsanız da ağda yaptırabilirsiniz
Sedaaaa2 ozdenonay evet gecıyormus die ellemek istemıyorm ama dusda bole gobegıme bakamaz oldm artk 😂
Aybarsss Tuglemme artı göbek deligi ve çevresinin koyu kahverengi leke olması sanki orda kir olusmus gibi🤦♀️her banyoda bastıra bastıra lifliyorum ama her gecen gün koyulasiyor..
Sedaaaa2 ayse-52 ya bi de benım jeli ebe siliyor yo ben silerim diyorum yat sen canım dio temızlıyo saolsn ama işde tüy olmasa canıma minnet de öle olunca cekınıyom 😂doktor zaten bakmıyo bile direk bebişe bakıyor
Valide Sedaaaa2 ilk haftalar çok yoğun tüylenmem oldu 20. Haftadayım şimdi eski haline döndü hormonal patlamadan dolayı ben ağda yaptım bir sıkıntı yaşamadım🙊💋
Yagmur00 Sedaaaa2 benım normalde yoktu ama hamılıkte ciktı ama almıyorum zaten hamılelık ten sonra gıtcek
[silindi] Ya herşeye mantıklı bir açıklama getirmeye çalışıyorum mesela göğüsler büyüyor süt kanalları açılıyor gibi. Ama bu tüylenme yok kabızlık bunlar neden oluyor ki hamile kaldık diye 😂 hamilelerin sınavı zaten zor bide bunlar iyice zorlaştırıyor
Kilicc94 Sedaaaa2 merhaba benim 5. Haftamda o kadar artmıştı ki🙈 ama doktorum hiç alma yayılır göbek genişledikçe dedi ve ben hiç almadım şu an 38 olmak üzereyim yüzde doksani döküldü 🥰