Atlans valla canım bende de pıhtılaşma var benimde erken öğrenmem lazım ama çok fazla belirtim yok yarına test alıp yapacagım inşallah ay ikimizde hamile olursak bu ay herşeyi birlikte konuşuruz 9 ay iğne vurulacagız. Rabbim biliyor ya razıyım o iğnelere yeterki olsun