Kızlar 11 gün önce çatlatma iğnesi olmuştum, 2 gün öncede doktor kontrolüm vardı kan testi istedi bakalım dedi değerim 2.6 çıkmıştı. Doktorumda var yada yok diyemeyiz şuan demişti. Bugün sabah yaptığım erken gebelik testide bu. İlk yaptığımda çıktı çizgi ama çokk silik. Geçen ayda kimyasal gebelik geçirmiştim. Sizce hamilelik olabilir mi bu teste göre? 🥺 bu ve benzeri durum yaşayan var mı?
https://resimyukle.link/i/4cRuzP