Ferayurundemir canım inşallah sorun yoktur,diğer durumları gerçekten bilemem ama parmağının ayrık olması korkulacak birşey değil inşallah çünkü benim kuzeniminde ayak baş parmağı diğer parmağından baya ayrık ama bildiğin sağlıklı sorunsuz bir kız çocuğu üstelik ailede kimsenin parmağı da öyle değil belki böyledir birde böyle düşün.