minik_7984 benim oğlumdan kalanlar da var evde onları giydiricem 4 5 takim öyle var 2 tane 5 li aldım başka almiycam oda biri gelirse hastaneye sağlık ocağına giydirmek için pembeli ,battaniye alicam aynı şekilde 1 kalın 1 penye oğlumdan kalanlar var yine ,ama çok fazla üst değiştirme oluyo kış ayında olucaklar bide kurucakmi kurumucak mı hemen