Eylem_kaya07 Sancılar dan uyuyamıyorum 6 dakikada bir sancı var dayanamıyorum ağrıya uyuyamıyorum keşke 5 dakika uyuyabilsem rahatlarim belki
Sehnur anneyimmmmmm off off hep bu saatlerde uyanıyorum sanki yıllardır uyuyormuşum gibi her yerim ağrılı kalkıyorum 😞
Seda9507 anneyimmmmmm Amiin inşallah hepimizin tüm hamislerin bebisleri hayırla sağlıkla gelsin inşallah 🤲😊 tabiki bebislerimizle alakalı sorunumuz yok 😂iyi sabahlar… 😴😴
Eylem_kaya07 anneyimmmmmm 40+5 olduk gece 22:den 1 e kadar acildeydim 1.5 santim açıklık 40-50 arası sancı çıkıyor nstde eve gönderdiler ama sancılar dan duramıyorum uyuyamıyorum
Sehnur anneyimmmmmm valla hiç uyumamak daha iyi 12 de yatıyorum 2 buçukta ayrı kalkıyorum 5 de ayrı mal gibi oluyorum 😂
anneyimmmmmm Eylem_kaya07 oo maşallah gelmiş bugün gelir bebişiniz Allah bir avazda kurtarsın biraz evde çekin eşiniz masaj filan yapsın belinize dolanın bol bol ağrınız sıklaşında tekrar gidersiniz Allah yardımcınız olsun 🙏🏻💕
Eylem_kaya07 anneyimmmmmm Evde çekiyorum zaten sancıyi uyuyamıyorum belim falan çok kötü . Birazdan sıcak suyun altına girecem evde dolanıyorum hep yürüyorum sancilarimi yürüyerek oturmadan karşılıyorum oturunca daha kötü çünkü. Bir kaç saat sonra tekrar gidecem acile
Didemmsss 38 olduk ama uykular haramm. Sürekli açım sürekli tuvaletim var psikolojim bozuldu buzdolabı ve tuvalet arasında gidip gelmekten🥲🥲😂😂😂 hiç mi doymaz bi insan arkadaş ya 😂😂😂❤️❤️❤️❤️❤️
Hatusss Bende 24+4 haftalık hamileyim vajinal kaşıntıdan uyuyamıyorum 😢😢 artık oturup ağlayacağım 1 haftadır böyle randevu günümün gelmesini dört gözle bekliyorum 😭😭
-eylul- anneyimmmmmm anneyimmmmmm 36+2 her gece sağa sola dön uyuyamıyorum bi türlü hepte bi bahanemiz var ya aşırı hareketli bebiş ya bel ağrısı bu gecede aşıırı sıcak bastı mesela😞 yoruldummm😞
anneyimmmmmm -eylul- şuan tek sıkıntım sıcak basması yanıyorum hiçbir şekilde hiç birşey serinletmiyo 😞
Eda-5807 anneyimmmmmm bende 34+1 haftalığım gece sureklı karnım acıkıyıp uyanıyorum bıde tualet meselesı var tabı ama en çok benı uyutmayan açlık 😂😂