songuleryuz İlk günler dehşetül vahşet 😁 😁 şaka bi yana da gsz sancısı gece bebe uyuyunca bile uyandırıp emzirmek 1 ay boyunca sarılık olmasın diye bunlwr biraz yoruyor ama hepsi birer minnoş anı kalıyor benim oğlum 3 buçuk yaşında öyle özledim ki bebekliğini o kadar çabuk büyüyorlar ki hiç doymadım diyebilirim rabbim sağ salim kavuştursun sizlerde yavrularınıza 🤲🏻 herşeye değer onların cennet kokusu