Aysegul2210 songuleryuz Bende 36 ben 3 4 aydır aynı hep 3 4 o saatlerde uyuyorm ama benim gündüz uykusu çok uyuyorm ondan kaynaklı sanırım
songuleryuz Aysnremir23 Seninki belki alışkanlıktır. Ama bizim durum çok anormal ya. Herkes doğum öncesi uyuyabildiğin kadar uyu diyorlar .ama sıfır uyku. Uyusamda erkenden uyanıyorum yine 😭
Veraay60 Aysnremir23 bende hamile kalmadan önce böyle uykusuzdum gözümü kırpmazdım hamile kalınca uyurum diyordum olmuyor vallahi 😂😂😂
Veraay60 songuleryuz hiç bir fikrim yok 😂 gündüz yorulmuyorum düşük riski olduğu için hep yatmak zorundayım maalesef o yüzden de gece uyku tutmuyor sanırm 🤭😂😳
Aysnremir23 songuleryuz valla diyenler haklı ☺️ Uykuya geçmeden önce ayran yoğurt gibi şeyler tüketin uykuya geçmeyi kolaylaştırıyor
songuleryuz Veraay60 Ya benimde hep vardı ama o zamanlar hep yatıştaydım .oda normal 12 de uyu sabah 8-9 kalk . Şimdi iki üç saat uyuyabiliyorum😔😔
Lavantakokusu Busra_Yildiz umarım ya, sola doğru yatma olayından uyuyamıyorum ben sanırım, sağıma alışığım sol kolum falan ağrıdı şimdiden 😑
songuleryuz Aysnremir23 Ya olmayınca olmuyor ya. Benim bildiğim hamilelik uyku yapıyor bizde ters etki oldu 😂
Aysnremir23 Veraay60 Bende hamileyken çalışıyordum şöyle bi uyusam günlerce diyodum 🤣🤣🤣 normalde de uykuyu severim Hamileyken fazla uykum gelirdi
Nur0 Allah kolaylık versin arkadaşlar. Bende bugün doğum yaptım. Göründüğü üzere uyuyamıyorum, minik uyutmuyor. Karnında da uyutmuyorlar çıkıncada ☺️
Veraay60 Nur0 maşallah canım darısı bizlerin başına inşallah. Gözünüz aydın koklayın bizşm yerimize de bol bol 😍💜💜
songuleryuz Nur0 Gözünüz aydın . Uyanık olmanızın en azından bir nedeni var .bizde oda yok nedensiz UYUYAMAYANLAR 😭🤣
Veraay60 songuleryuz birde son aylar ya o yüzden daha da zor olur galiba 🤔 ben şimdiden böyleyim o zaman düşünemiyorum 😂😂
Burcu4135 35+2 oldum 10 gündür falan uyuyamıyorum. Uyuyor gibiyim bu saatlerde uyanıyorum sabaha kadar uyku yok. Ne saga dönebiliyorum ne sola. Karnım acıyor artık. Son 10 günümüz kaldı valla dogsun da eski saglıgıma kavusayım o zaman uyumasam da olur.