yenianne31 ben 6. Günümdü çok kötü oldum bebek de hareket etmeyince hastaneye gittim ve bebeği nsteye bağladılar hareketleri baya azalmıştı diğer doktor da bu öksürükle seni yollayamam haftan ilerlemiş dogumu tetikliyo dedi. Yatışım o şekilde yapıldı. Hastalığımın 11 hastanedeki 5. Günümde suyum geldi hemen dogumhane katına alındim ama halim bitap öksürmekten her yerim agriyo doktor bunun kendine hali yok bu nasıl dogursun zaten çok öksürüyo doğumu zorlar bebegi riske atar dedi zorunlu sezeryana alındım. Ameliyata girerken başta söyledi zaten bebeği goremeyeceksin diye onu da küvöze aldılar 2 gün boyunca testi negatif çıkarsa onu taburcu ederiz dediler. İyi ki de sezeryan olmuş doktorum doğumdan sonra odaya geldi iyi ki normal doğumu denememişiz öksürük ve korona bebeğin kordonunu çürütmeye başlamış ve kordon dugumlenmis bebek de strese girip kakasını yapmis bu yüzden suyun gelmis dedi. Normal olsaydı bebeği kayderdik dedi. Bebegim 2. Gün ben 3. Gün taburcu oldum. Ama tam olarak iyileşmemistim yani 16. Gün tam olarak iyileştim diyebilirim. Doğum yapalı 18 gün oldu hala daha kan sulandirici iğne kullanıyorum çünkü beynime pıhtı atma ihtimali var diye. Benim ciğerlere indiği için vücuduma çok zarar verdiğini söyledi doktor