Leylaakcay Dogum yaptım hiç yüzünü bile göstermeden direkt küvöze aldılar ve testleri yapıldı 2 gün negatif çıkınca onu taburcu ettiler ben hastanede yine kovid servisinde yatmaya devam ettim. 18 gün oldu doğum yapali çok şükür ikimiz de iyiyiz. Ben özel takipliydim ve doktorum kovid olunca ne yazık ki bana bakmadı doğum olursa yine devlette yapmami söyledi devlete gittim acile ordan beni kovid sersvise yatışımi yaptılar. benim tek şansım ben hastanede yatarken doğum yapmam oldu. Özeller ne yazık ki risk almiyolar bakacaklarini hiç sanmıyorum. Zaten ben ilk korona olduğumda öksürük şurubu istediğim halde hiç bir doktor yazmadı ama kovid servisinde yatarken bana verdiler öksürük şurubu hamilelerin kullanabileceği. Öksürük kesinlikle çok tehlikeli hamilelikte zaten yatışım da öksürük sebebiyle oldu. Kaçıncı haftadasiniz bilmiyorum ama 30 ve üzeriyse kesinlikle çok çok dikkat edin. Asla korkutmak değil amacim ama bu süreci çok zor atlatmış biri olarak korkuyorum başka hamileler de aynı şeyi yaşayacak diye. Öksürük başlarsa muhakkak doktora gidin hiç beklemeden. Ben evde sürekli bitkisel şeyler denedim durdum ama gün gectikte daha kötüye gittim