Merrcimek Tansiyonumun yükselme riskiyle uğraşırken bide başıma şeker çıktı 😞 Açlık:98 1. Saat tokluk:213 2. Saat tokluk:152 Diyetisyene yönlendirdi. Diyet yapıcam. Benim gb olan var mı? Ne yiyorsunuz? Nasıl besleniyorsunuz?
Meryemaskerden Merrcimek 24.haftada seker yüklemesinden beri diyet yapiorum cnm benmde yuksek cıktı 38.haftadayiz cok sukur diyetle duzene girdigi icin bebisim etkilenmedi normal dogumu beklioruz ama su siralar sekerim cok düşüyor surekli açım doktorda aman dussunde yukselmesin dior
rileyss Merrcimek ben de bugün yaptırdım, açlık 95, 1.saat 166, 2. saat 115 çıktı. Fırat bey henüz bir sey demedi testlerle ilgili bakalım ne diyecek ama sanırım sınırın üzerinde çıkmış benim de :(
Merrcimek Meryemaskerden Nasıl bir diyet verdiler canım. Hayatımdan sevdiğim herşeyi çıkarmıştım şimdi sıra tatlıya geldi. Ben tatlıya da düşkünüm nasıl yapıcam bilmiyorum
Merrcimek Meryemaskerden Canım diyet yapmaya başladım bide düzenli ölçüyorum hemen düşüyor mu şeker yoksa zamanla mı
YAkyol Seker yukemesinde benim 80 aclik 143 tokluk cikti diyet verdi bir ay sonra tekrar bakildi 80 e 84 cikti cok sukur dikkat ederseniz duzeliyor
Edabilal2005 Benimde çıktı sabahlari 90 yemekten sonra 140 geçmemeye çalışıyorum diyet yapıyorum herhafta kontrole gidiyorum çok geçmiş olsun.
Merrcimek Edabilal2005 Teşekkür ederim canım sana da geçmiş olsun. Tek başına mı yapıyorsun yoksa diyetisyenle mi?
Edabilal2005 Merrcimek tatliyi unut Canim ekmek bir dilim ben tatlı hiç yemiyorum patates pirinç makarna muz karpuz kavun çok canın isterse tadımlık ye bunun gibi şeyler bol salata ye unutma herşey bebeklerimiz için çok geçmiş olsun
Meryemaskerden Merrcimek valla cnm verdikleri diyette tatlı namına bisey yok sadeece meyve var o yüzden bebisin dogana kadsr tatlıdan vazgecicen malesef bende normalde tatliya duskun deildm ama yadak die felaket cnm istiyor😉 yiyorum ama tadimlik
YAkyol Merrcimek hayir kolumdan once acken sonra tokken kan alindi aclik tokluk sekerine bakildi tekrar yukleme gerek gormedi doktorum
YAkyol Kucuk bi kitapcik veriyorlar mesela gunde 3 ogun besleniyorsaniz azar azar 6 ogun yapmak gerekiyor bu yaz sicaginda karpuzu kavunu hayatindan cikarman gerekiyor kalsiyum kuru yemis vs tarzinda hamur isi olmadan tahilli ekmek vs tuketmen gerekiyor birde benim tatliyla aram yok sen dusun ona ragmen yuksek cikti
Merrcimek YAkyol Bugün diyetisyene ön görüşme için gittim dedi ki bunun beslenmeyle değil hormonlarla alakası var dedi. Önemli olan kalıcı olmaması dedi. Bakalım yrın sabah randevum bana da kitapçık verir herhalde canım
Merrcimek Edabilal2005 Ben de nasıl besleneceğimi bilmiyorum çünkü mecbur diyetiayene gidicem. Kilo verdin mi? Yada kilon konrole girdi mi?
Merrcimek Edabilal2005 Dimi en azından fazla kilo almam 😁 Kendimi alıştırmam lazım diyet işine hormonlardan mı bilmem çok üzüldüm diyet yapıcam diye 😁 İnsan yemek yemeyi sevince böyle oluyor galiba 🤦🏻♀️
Edabilal2005 Merrcimek yani her zaman pozitif bakmak güzel seni doktorun diyetisyene yollamadı mı kan değerlerin ne durumda
Merrcimek Meryemaskerden ya işte yasak olduğunda daha cazip geliyor. Canım daha çok tatlı istiyor 🤦🏻♀️
Ozlmun 5 gündür aynı şekilde diyet yapıyorum günde 6 kere şeker ölçüyorum aç ve tok gerçekten dikkat edince düzelmeye başladı şimdiden ama garibim yavrum sanki aç 😀. Karnım tam anlamıyla doymuyor yada gözüm doymuyor benim. Hayatından çoğu şeyi çıkarma kısmı sor sadece 🤔
Merrcimek Ozlmun Adı diyet ya insan hep aç hissediyor. Dr hormonlar yapıyor dedi aman kalıcı olmasında hayat boyu böyle yaşamak zor yaa
Merrcimek Ozlmun zamanla düzeliyor mu? Ben 2 gündür diyet yapıyorum tokluğu ölçtüm 162 çıktı yüksek yani yine
esrasd Ozlmun parmaktan mı ölçüyorsunuz? Hangi cihazı aldınız? Benim de yapmam gerekiyor ama iğneden korkuyorum bu hafta başlamam lazım inşallah
Merrcimek Edabilal2005 yolladı yarın sabah randevum var. Bakalım ne diyecek Demirşm düşük ama demir ilacı içiyorum Troid ve haşimato var