Mery16 ben 2 kere oldum canım test. İlk olduğumda dedim ki bu insanlar da ne kadar abartıyorlar canları ne tatlıymış falan 🤪 ()hiç acımadı )neyse derken bi kere daha olmam gerekti korkutmakta istemiyorum ama bağırdım ve o an bi yalan uydurdum geniz etim var ne yapıyosunuz dikkat edin dedim öyle diyince bıraktı dikkat etti. Bu yalanı kullanabilirsiniz 😄ama ilk testim de hiçbirsey yoktu az gözleri yaşarıyor insanın ama sıfır acı :)