Valla bünyeden bünyeye değilir tabi ama benim 10 u geçmiştir artık hamileyken bile 3 kere yaptırdım. Benim canım cok yanmıyor anlık bi acı hemen geçiyor. Ama ben hiç korkmuyorum ve kasmıyorum kendimi. Eşim aşırı korkuyor testten ve kendini çok kasıyor, ve her seferinde acıdan gözünden yaş geliyor. Sanırım kafasını geri çektiği için hemşireler çubuğu fazla ittiriyor 🤣 kendini kasınca da burun yolları tıkanıyor. Ve çevremde acıyor dayanamıyorum diyen tek kişi eşim. Annem ve babam çalıştıkları işyeri dolayısıyla 15 günde bir yaptırıyorlar 2 senedir