evaburak95 evaburak95 kızlar yorumlarınız için teşekkürler saat 1 2 arası sezeryana giriyorum suyu çok azalmış bebeğimin
MrsMavis evaburak95 rabbim sağ salim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin Allah yardımcın olsun canım
Valide evaburak95 cihazdan cihaza fark olabiliyor canım, sonuçta sancın çıkmış ve sen de sezeryan istiyormuşsun 37. Haftayı doldurduktan sonra doğum için bir engel yok kendi özeldeki doktorunu seviyorsan güveniyorsan normalde bence sıkma canını
Aysegul9371 Mervexxx her doktor değil ya benim doktorumda normal taraftarı ama ben normal istemiyorum sezaryen olcam hemsireyim bende 3-4 kere zor doğumlara girdim bebekler hep skntili doğdu biraz bende sanki travma oluştu.her doğum bir değil ama işte korku var