Kızlar selam.. 37+3 haftalığım özele gidiyorum doktorumdan da çok memnunum yılların kadın doğum uzmanı. 36. Haftada gittiğimde gönüllü sezeryan olmak istediğimi söyledim doktoruma o da bana 2 eylül 38+2 ye gün verdi. Çarşamba kontrolüm vardı ,ama ben bi kaç gündür ishaldim hatta o kadar kötü oldum ki covid testi bile verdim negatif çıktı şükür . Sabah oldu kontrole gittiğimde nst de sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum sonra doktorum beebeğe bakıp suyu sınırda 3070 gram 2 eylül değil 31 ağustos da alalım dedi ve sancılrım çok oldugu için alttan muayene etti çatın dar dedi zaten.
bu akşam da kendimde sağlık çalışanı oldugum için şehir hastanesinin kadın doğum aciline uğradım orada doktor arkadaslar da baktı suyunun normal oldugunu bebeğin de 3400 gram oldugunu nst de sancılarım olduğunu söylediler. Şimdi ben diycem ki özel de ki doktorum sezeryan olmam için öyle söyledi ama zaten ben sezaryen istiyordum. Devlet de özel de çok farklı şeyler söylüyor gerçekten çok enteresan. Kafam iyice karıştı sabah yine kendi doktorumla özelde randevum var bakalım şimdi ne diyecek 😵💫