defnosunannesi_ yhaaa. Bende şuan 36+3 üm. Doktor banada dedi. Bebek minyon gibisinden. Zaten karnimda o kadar iri değil. Kiz bebek nasip olursa. Bide soyle bisey normal karnimda sanki içersen böyle derim yirtiliyor gibi acı ve yanma hissediyom normal mi