Husna_34 evet geneli 3 kiloyu bulmuş oluyo benim ilk hamileliğimde 3250 ydi
Husna_34 evet acilma varmis sancin vsr dediler brn bisey hissetmiyorum
Zezz naptın doğurdun mu 🙄
papatyaanneee anladım canım 😻🙏
Ceydacetin kız mıydı seninkinin cinsiyeti
Husna_34 erkekti canım
Mrv28 öyleymiş boşuna kuruntu yapmışım 🤷🏼♀️😇
Husna_34 evet sezerysn oldum yuksel tansiyon cilti zor grldim kendime hastanedeyiz
Zezz şükür sağ salim almışsın kucağına 🙏darısı başımıza
Husna_34 ins asil mesele ondan sonra basliyormus
Husna_34 ins asil ondan sonra basliyormus
Zezz bebeğin durumu nasıl
Husna_34 2900 du benim kızım 36.haftada
ogrencianne35 doktor iyi mi dedi kilosu fazla mı dedi🙄
Husna_34 öğrenmek istediğiniz ne 😂 normaldi yani 2 hafta önde demişti dr