Melek3 Mervisogretmen 🙏 o kadar korkuyorum ki bişi olucak erkenden doğacak aylarca hastane basında beklicem diye evlatla imtihan olmak zor ve dayabilcegimk sanmıyorum ben hep en başından beri 9 ay tasiyacagima inanmıyorum diyip geziyorm çünkü çok zor bir gebelikti ağrım sancım hiç bitmiyor sonum hayır olsun
Melek3 melekanesi arabam yok en yakın sağlık ocağı bile nerden baksanz 40 dk lik bir yol ve daha uzak ve yaptırmış olsam bile eve gitmem zor evim yokuşta dağın dibi onun için insem çıkamam yoksa yakın olsa öğlen gider yaptırır gelirdm ama o kadar yol ki yokuşum çok dik ordan inerken karnıma sancılar giriyor belim ağrıyor dik olduğundan yürürken koşmuş gibi inmek zorunda kalıyorum
melekanesi Melek3 doktorunuza bu durumu bildirin o zaman. Pruloton ile birlikte başka ilaç verdi mi? Bana haftada bir iğne ve günde üç defa progestan fitil vermişti. Sorun doktorunuza. Ve bol bol dinlenin. Ayağınızın altına yastık koyup uzanın. Zorlayıcı işler yapmayın. Kanamaniz bitti mi?
RHMYT Melek3 hayır öyle bir şey olmaz. Aksine bu durumları engellemek için kullanılıyor zaten. Düşük riski olunca, erken doğum tehdidi olunca kullanılan bir iğne.
Deletedmom_33 Melek3 Bende ilkinde düşük olduğu için ikinci transfer de her hafta yaptırıyordum önlem amaçlı. Sonra lekelenme oldu kırmızı pembe günlük progestan iğne başladım. İkisi de birbirinin muadili. İğneden sonra biraz ovun daha az ağrı oluyor ve daha çabuk dağılıyor.
Fatmasahin38 Merhaba İğneyi kullanın haftada 1 kez vurulmanız lazım.Düşük tehdidini önlemek amacıyla verilen bir iğne.Ben baya vuruldum 4 aylıkken kanamam olmustu artık kullanmıyorum doktorunuz uygun gördüğünde kesecektir zaten.Hayırlı günler.
LivaveLeyla Melek3 iğnenizi düzenli olun benim düşer gözle bakılan bebeğim şuan 22 aylık oldu bile hiç stres sıkıntı yapmayın lütfen rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰