O iğne Allahın izniyle benim bebişin tutunmasını sağlayan iğne, progesteron hormon eksikliğim vardı gebeliğimin başından beri. Düşük riskim yüksekti. O iğneyi ve progesteron fitilini kullandım. Şu an 26. hafta olduk, çok şükür rahim duvarı vs. her şey normale döndü iğneyi, fitili kestik. Size tavsiyem o iğneyi vurdurun. Ve kesinlikle erken doğuma sebep olmuyor, tam tersi, bebeğinizin alanını koruyup erken doğumu engelliyor.