Selam hanımlar ben almanyada yaşıyorum her hastanenin kendine göre kuralları var eşim doğumda yanımda olabilecek günde 1 saat yanıma gelebilir,Aile odası isteyenler doğum günü hastaneye geldiğinizde orada hemen söylemeniz gerekiyor artık şansa aile odası boşsa eşinizle birlikte aile odasında kalabilirsiniz..AOK da sigortalıysanızsa AOK o Aile odasını karşılıyor. İlk önce bankanızdan para çekiliyor sonra hastaneden aldığımız belgelerle AoK ya haber ederek paranızı geri yolluyorlar bankanıza