ecemsmom Arkadaşlar şuna 220 TL verdik sizce gerekli mi kullanışlı mı ? Geri mi versem acaba kararsız kaldım
Yaagmurr ecemsmom Bence çok abartı bir fiyat illa kullancaksanız daha uygun bişey bakım derim geri kalanla da çocuğunuzun başka ihtiyaçlarını alırsınız ben almıştım uygun bişey aldım ama sorsanız 2 3 kere anca kullanmışımdır yatıyor dolapta 6 aydır 😂
Kusciviltisi ecemsmom 220 TL biraz pahalı alt acma icin fakat koltuğun üstüne yere felan boş koymak istemediğimden bende aldım
bebisim-_00 ecemsmom Biraz pahalı almışsın canım fiyatları bilmiyorum gerci ama .bana biri hediye dikmiş verdi.hemde bundan daha kullanışlı bez koyma cepleri falan da var
Delicesareti ecemsmom bence bunlar çok kullanışlı olmaz bebiş bi çiş yapsa sürekli yıkamak gerekcek tek kullanımlık örtüler daha kullanışlı
ecemsmom Yaagmurr organik pamuk mu neymiş işte marka diye geçiriyorlar biraz da 🤣 bide beyaz felan yapılacak işlem de alt alma olunca bakım örtüsü mü alsam dedim kullan at gibi 😂
ecemsmom bebisim-_00 evet fiyat olarak da aklımı karıştırdı mağazadan aldık ama markası olmayanlar bile 185-200 dü hiç anlamadım 🤷♀️
Yokys ecemsmom kullanisli oluyor bunlar ama yine de bu fiyata gerek yok ben aziz bebeden 40 liraya aldim🤷🏻♀️ alt acma icin degil de oyle koltuga falan yatirirken iyi oluyor ama alt acmada kullan at*lar daha pratik kesinlikle
Kusciviltisi ecemsmom ben 120 TL ye özel diktiriyorum pusetin renginde kumaşında krem renginin modeli olacak dikim pusete kombin yani
bahtnurr1 ecemsmom valla alt açma örtüsü aldım 10 tane şeklinde unibaby di galiba bence gereksiz bu yani
Seda_nrr ecemsmom benim en gereksiz bulduğum şey 😅 ben bunu kullanmaya üşenirim yani 🤷🏼♀️ Alt açma için kullan atlar varya onlar daha kolay
Cicilibicili ecemsmom kesinlikle tek kullanımlıklılardan alın. Çünkü bazen kazalar olabiliyor😅 hiç gerek yok böyle bişeye. E bebek baby me alt açma candır🤩
ecemsmom Cicilibicili haha dimi her an her şey olabilir 😂 bu yorumlardan sonra geri gidecek sanırım 😂
mrs_elisah Cicilibicili katılıyorum e bebekten baby me alın. Hem bazen kaka dwğiyor işiyor VS. Hemen çöpe atıyorum
ebru23 ecemsmom bence verin alt acma bezi alin o yeterli her yerdw aciliyp cocugun di yatak koltuk masa bile olur bence gereksiz pahali hani cok fazla
boncukbiranne ecemsmom Bence çok ben kumaş alıp kendim diktim bu kadar para vermeye gerek yok başka ihtiyaçlarınızı alabilirsiniz onun yerine
Yaagmurr ecemsmom Yok ya bulaşırsa falan atıyorum ama temiz kalırsa kullanıyorum bir kaç kere daha parayı çöpte mi buluyoruz 😂