Clostiridium Orda söylüyorlar evet bilmiyorum ki bizzat yaşamadim çok şükür grip olmadim normalde çok grip olan birisiyim. Daha yakında arkadaşıma 3 aylık oldum dedim ben 3 ayında hastanedeydim dedi niye diye sordum grip olmuştum dedi. Başka arkadaşlardanda duymuştum. Normalde bizde grip olunca doktora bile gitmeyiz limon çay falan öyle atlatiriz hamilelik başka ama. Geçmiş olsun