Mom566 Clostiridium gönlünüzü ferah tutun sağlıklı beslenin, covid yaşayan özellikle delta yaşıyan o kadar insan var ki bunların yanında gribin çokta korkulacak bir yanı kalmadı bol su iç enfeksiyon olmasın😄
pamuk_anne Clostiridium ben de şu an o durumdayım. Ihlamur bal zencefil limon önerisinde bulundu doktorum. Aynı zamanda bir de tuzlu su ile burun açın ve boğaza gargara. Bunun dışında imkan dahilinde full dinlenme. Çok geçmiş olsun
Yagmur00 Clostiridium bı ay once atlattım meywe yedım su ıctim gecti korkma rabbım korur merak etme o vatandaş kaynana mi
Gizemmihra Clostiridium çok kötü olursan doktora git cnm benım grıp baya ılerlemıstı bogazlar baya şişti artık dayanamıyorum öksürük burunda akmayıp kulaklarıma basıma vuruyordu antibiyotik verdi sadece iki gün kullandım çok şükür iyi oldum enfeksiyon ve iltihaplanmalar olursa daha zararlı olur evde biraz bal limon karısımı yap burnun tıkalı ise tuzlu su ile temızle açar burna sıcak buhar iyi gelir parol kullanmanda herhangi bir sakıncası yok onu alabılırsın
QOH Clostiridium ben de nezle olmuştum doktorum ateşin çıkmadığı sürece sorun yok dedi.Ateş bir enfeksiyon belirtisi aynı zamanda büyük ihtimalle antibiyotik verecekti ama ateşlenmeden atlattım.Çok geçmiş olsun,dikkat ederseniz rahatça atlatırsınız bir şeycik olmaz 🤗
Gizemmihra Busesue ben sabah akşam sabah 3 kere aldım baktım biraz iyiyim bıraktım antibiyotiği hala burun akıntım ve sesim gelmedi ama çok kullanmak ıstemıyorum en azından iyi hissediyorum kendimi geçmiş olsun
Busesue Gizemmihra bende öyle düşünmüştüm ama tekrar daha kötü olma riskini göze alamadım bitene kadar içicem
QOH Clostiridium evet kullanılıyor,operasyon geçirirseniz kullanılıyor,erken doğum başlarsa bebeği içerde tutmak için kullanılıyor,enfeksiyonun bebeğe inebileceği her durumda kullanılıyor.
Nilufar_1996 Clostiridium Naçizane fikrimi söyleyeyim tanıdığım bütün arkadaşlarım hamilelikte grip olunca hastanede yatarak tedavi olmuştu. Bizim memlekette ( Özbekistanda ) çok ciddi bakıyorlar hamilelikte grip olmaya bebeğin suyunun rengi değişiyormuş çünkü. Bı doktorunuzla konuşun genede. Ayakta atlatan tanıdığım vardı güzel sonuçlanmamisti hamileliği. 😒
Nilufar_1996 Clostiridium bizim orda Doktorlar hep söylüyor grip özelikle yazın yakalandigimiz bebeğin suyunu çamur gibi yapıyormuş. Arkadaşın bebeği de sapsarı doğmuş. Sonra kaybetmişti hep söylerdi ayakta grip geçirdim diye. Siz doktorunuzla konuşun belki ilaç verir durumunuzu göre karar verir.
Remziye_2121 Clostiridium bir hafta oldu ama bu bir hafta içinde ölüyorum sanıyordum hep şuan azda olsa iyiyim yani az kaldı atlatacam allahın izniyle