Cnsmat 100 lük yüklemede 1. saat 183 ( <180 olmalı), 2. saat 167 (<155 olmalı) ve 3. saat 154 (< 140 olmalı) şu an insülin kullanmıyorum. diyetle düşük tutuyorum. Eğer diyetle de düşüremezseniz doktorlar insülin veriyor. Çok şükür yediklerime dikkat edince yükselmiyor şekerim. ölçüm cihazı aldık, evde ölçüyorum.