Turuncu Şeker yüklemesi yapılmazsa ve şekeriniz çıkarsa,bu da farkedilmezse malesef sonuç bebek ölümüne kadar gidiyor.
Şeker yüklemesinin sakıncalı bulunan yanı,kısa vadede çıkan zararlar değil de,plesenta yoluyla bebeğe geçtiği için bebeğin ileri ki yaşamında şeker hastası olması ihtimalini arttırması.
Ama günümüze bakarsak bu yükleme yapılmayan bebeklerde de ileride şeker hastası olması ihtimali yüksek.
O yüzden yapılmaması yapılmasından daha zararlı.