gzdeozss ben hepsinden aldım. Kısa kollu, askılı, uzun kollu. Sadece yenidoğan almadım. 0-3 , 3-6 , 6-9 hepsinden aldım. Patikli altlarda aynı şekilde ve alt-üst takımlarda öyle ayını hesaplayıp hangi ayda ne kadarlık oluyorsa ona göre aldım öyle tahmini işte. Illa giydirilir yani.. ihtiyaç olup aramaktansa birkaç parca elimin altında olsun dedim.