gzdeozss Ekim ortası gibi doğumum olacak büyük ihtimalle ama yine de yazayım; Ben 6 sıfır kol 0-3 ay , 6-7 uzun kol 0-3 ay , bikaç tane de 3-6 ay uzun kol zıbın ve tulum aldım. Evin ısısı belli olacağı için uzun kol zıbınların üstüne sadece yelek falan giydiririm diye düşünüyorum bakalım 🤷🏻♀️