nevinozdemir İlk gebeliğimde , ikinci gebeliğimde ve şimdi de öğrendiğim an bıraktım.. Diğerlerinde emzirme dönemlerinde de içmedim, emzirme dönemi bitince de zaten çocuklardan pek zamanım kalmıyordu anca onlar yatınca içiyordum.. Bıraktığımdan beri hastayım o ayrı 🙈😂😂😂 içerken bu kadar hasta olmuyordum şuan çıkıyor zararı 🙈