Bende 40 haftaligim 40+4 de salı günü 1 cm açıklıkla suni sancıyla doğum yapacağım merak ettiğim 1 cm açıklıkla suni sancı ile açıklık devam eder mi. Sezeryana döner diye korkuyorum hersey normal gözüküyor bebek de kanalda. Ama kendi sancim gelmiyor 1 cm açıklıkla suni sancı ile doğum yapan oldu mu hiç acaba 🙄