Melikee29 bekletme sakın kakasını yapınca affetmiyor doktorlar direk sezaryene alıyorlar bana öyle yaptılar 😕 4 cm açıklıkla saatlerce sancı çekmemle herşey normal ilerliyorken birden suyum yeşil yeşil gelince acil sezaryene alındım kakasını yapmış diye bence hiç bekletme al suni sancıyı ve sakın sezaryen dediklerinde pes etme hiç bişey normal doğum gibi olamaz 🥺