Anne88 bende çok benzer durumları yaşadım ve aynı seyleri düşündüm. Belli zaman snra insan ne diyeceğini ne düşünecegni şaşıriyr. 2 senedr beklyrm 9 ay daha erken geliyor ama 9 qydayken bende ayniydım. Herkesin bir imtihanı var bizimde bu. Keske elimizden bsy gelse. Duadan baska çaremiz yok. Elimizden geleni yapıp Rabbime sığınalım Allahn bizim için uygn gördüğü bir zamn var bunu biliyrm ne kadar icim yansada..Bende 2 kisi icin demistm aglamstm hatta ilk ay hamile kaldilar diye birisi düşük yaptı birisinin bebegi hasta 1 yasnda ve ne kadar yaşar bilinmyr demem ki herkesin bir imtihanı var kimisi aileden kimisi eş kimisi maddiyat kimisi ana baba bizlerde evlat.