Anne88 kafamdan çıkmıyor yazmışsın. Kafandan çıkmadığı sürece bu süreci uzatırsın daha acılı daha sancılı olur. Ölümün vakti nasıl belliyse bir nefes dahi fazlasını alamiyorsak ömür nefes dolunca göçüp gidiliyorsa tıpkı doğum da ölüm gibi vakti saati belli. Vakti gelmediyse henüz daha değilse ne kadar kafaya takılsa da netice değişmez. En güzeli bir vaktinin olduğunu o vaktinin henüz gelmediğini ama sabırla bekleyince geleceğini bilmek ve bu süreçte başka faydalı şeylerle uğraşmak. Bol bol dua okuyup rahatlamaya çalışmak, ihtiyacı olan birilerine yardım etmek, içinden gelmese de sevmediğin birine selam verip tebessüm etmek, sokak hayvanlarına mama su vermek buna benzer bir sürü şey ruhuna bedenine iyi gelir