mor_menekse1 Asiye_89 valla hiç içesim yok zor zor bir iki bardak anca midem almiyor neden acba 9+2 haftalığim
rgk Asiye_89 ben de 2 2.5 arası içmeye çalışıyorum. eskiden 1.5 litreyi 2 günde içiyordum zorlayarak bu kadar oluyor
Sudeeee 5 i geçiyordur yaaaa aşırı su içiyorum eve hazır su dayandıramıyoruz 😂😂😂 yani gece yanımda 2 lt oluyor sabaha kdr bitmiş oluyor bide gün içinde aşırı aşırı içiyorum ama sürekli içim yanıyor ☺️
Mom51122 Sudeeee fazlası da zararlı değil mi su zehirlenmesi diye bişey var. 5 litre fazla gibi geldi ama gebelikte normaldir belki de bilemedim 🤷♀️
FDK2835 incisu sesli güldüm kusura bakmayın bende o durumdayım çünkü 🙊🙊 dışarı çıkınca eşim bir dünya laf ediyor diyorum ki ee bebiş var sen önceden de böyleydin diyor 😅😅
cidolila Asiye_89 çok tüketiyorum 5 litre felan geceleri de lavaboya kalkınca içiyordum ama ögrendimki gece su içmek çok zararlıymış ne yapacağımı şaşırdım
ebruu19 Asiye_89 aklıma gelirse içiyorum su bile kokuyor sanki içemiyorum mide bulantısı olduğu için belki 2 bardak oluyodur