Eminegul5
Geçmiş olsun canım.Rabbim bir daha yaşatmasın.
Çok zor bir süreç evet ve zaman herşeyin ilacı.Bu günler geçecek, acın azalacak. İçin ferahlayacak.
Sabredip dua edip beklemeliyiz.
Ben 3 yıl önce 22 haftalık kızımı ve 2buçuk ay önce de 19 haftalık oğlumu kaybettim. Çok zor evet. Herşey tüm hayaller yarım kalıyor. Ama anne olmak istiyorum. Tekrar hamile kalıp bebeğimi sağlıkla kucağıma almak istiyorum. O yüzden fiziksel ve psikolojik olarak ne kadar çabuk toparlanırsak o kadar iyi olacak.
Eğer başımıza bu geldiyse Rabbimin bir bildiği vardır. Dua et. Kendini iyi hissedecek şeyler yap. Biran önce toparlan ve tekrar anne olmaya hazırlan canım. Allah kolaylık ve sabır versin. 🧡🧡