Eminegul5 Başınız sağolsun, Allah size ve eşinizede peygamber sabrı versin inşAllah. Yaşadığınız durum çok zor, bu boşluğa düşmeniz çok normal. Mart ayında 6 haftalık bebeğimi kaybettim ona rağmen hala doğru düzgün kendime gelebilmiş değilim. Sürekli acaba bir daha hamile kalırsam aynılarını yaşar mıyım sorusu dönüp duruyor beynimde. Size tavsiyem bu süreçte acınızı bastırmaya çalışmayın, çok ağlayın, çok üzülün, ama yine de kesinlikle duygularınızı bastırmayın yoksa maalesef geri dönüşü çok daha zor ve kötü oluyor. Duygularımı hep bastırdığım için gün geçtikçe iyi olmak yerine hep kötüye gittim. İsyan etmedim hiçbir zaman ama üzüntümüde dilediğimce yaşadım. Bu bir acı, büyük bir kayıp ve herkesin yas süreci farklı ilerler. Bundan sonra yapabileceğiniz tek şey bol bol dua edip kendinizi Allah’a teslim etmek. Biz daha anne rahmine düşünmeden yazılıyor kaderimiz, olacağı varmış diyip razı gelmekten başka çaremiz maalesef yok. Allah tez zamanda kucağınızı hayırlısıyla ve sağlıklı bir evlatla doldurur umarım. Acınızı derinden hissediyorum, sizi çok iyi anlıyorum tekrardan başınız sağolsun. Yavrunuz cennette çok mutludur, eminim…💖