Melek999 Merhaba, bende 2 düşük yaptım ve doktorum ilk 2 ay çocuk düşünmeyin dedi aynı şekilde.
İlk düşüğümden 1 sene sonra tekrar gebe kaldım, onu da kaybettim .
İki düşüğüm de 2 sene içerisinde oldu .
İlk düşüğümde ameliyata girdim, ikincisini iğne ile düşürdüm. Ama ikisi de ağrılı ve üzücü 😓
Şuan 3.ye hamileyim doktorum ilk 3 ay oksapar iğne, progestan ve folikasit verdi.
Çok şükür şuan 4 aylık olduk.
Ataştırmama göre düşükten sonra 3 yada 6 ay beklemek daha sağlıklı oluyormuş.
Bir de doktor çok önemli, tedavi yöntemi ve teşhis de bir o kadar öyle ..
Üzülme diyeceğim ama yaşadım biliyorum, üzülmemek elde değil.
Fakat güçlü olmak zorundasın, tekrar evlat sahibi olursunuz dua edin bol bol 🙏🏻 İnşallah ilerleyen zamanlar da sağlıklı bir evlat sahibi olursunuz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻