Melekannesi001 Milemninbir tabi ki ilk önce sağlık ve hayırlı evlat olması benim temennim de o yönde. Ama dediğin gibi gönlüm de kızdan yana. Çünkü ilk kızımı kaybettim doyamadım ona.. herşeyi odası vs duruyo. Yok sa sağlıklı olsun önemli olan ilk o.
Milemninbir Melekannesi001 😔canım benim çok üzüldüm yaa inşallah Rabbim gönlümüze göre verir eli ayağı düzgün sağlıklı
Hayalvemasal Bende 14 haflikken erkek dedi. 16. Haftada gittigimde bakmadi bile. Simdi belli olmaz dedi. Ama ilgilenmedigi icin oyle soyledi bence. Bazi doktorlar var insanin icini rahatlatiyor. Bazilarida sadece tip okumus burnu havada basit insanlar
Melekannesi001 Hayalvemasal kesinlikle. Ben özele gidiyorum doktorum da çok şükür iyi çok detaycı herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatılıyor sağolsun
YAkyol Melekannesi001 benimde kiz dendi 3 gidisimde de detayliya girmeden emin olmayin simdi oglumu bekliyorum 😊
Melekannesi001 YAkyol bakalım sonraki kontrolüm 16 haftalıkken olcak 1 ay sonra değişir diye ümit ediyorum tabi önce hayırlısı :)))
Tahinpekmezim YAkyol kac haftaya kadar kiz dendi canim benim hep kiz dendi yarin detayli ultrasonum var acaba mi diyorum simdi 😀
Hayalvemasal Melekannesi001 canim onada para veriyon sonucta birakta guzel ilgilensin. Ben de ozel tercih etmeyi dusunuyordum ama suan gittigim cok iyi ve memnun kalinmis bi hastane doktorlarida oyle. Ama hepsi ayni degil demek.
Gamze1903 Melekannesi001 benim 5. Aya kadar kizdi ama ben hic kiyafet fln almamstm erkek gibi hissediorm die sonra ogrendik erkek oldugunu😁💙 bence coo erken soylesler cinsiyetini biraz daha bekle derim 😇
Melekannesi001 Gamze1903 aynen en iyisi beklemek bende kız istiyorum vw hissediyorum hayırlısı olsun :))
Tahinpekmezim Gamze1903 ay banada hep kiz dendi yarin detayli ultrasonum var simdi suphe duydum bian 😀
Sehrbn_ Melekannesi001 canm ben oğlumu 11 haftalıkken öğrenmiştim kesin erkekler daha erken belli olur
Melekannesi001 Sehrbn_ evet olabilir ama yanılma payı yüksek ilk kızıma 12 haftalıkken kesin erkek demişti sonradan kız olduğunu öğrendim :)))
AlyaduaMehmetfatih Melekannesi001 canım bende 13 haftalıkken cinsiyetini öğrendim . Ve alışverişe 25. Haftada başladım